30 Januari

Shuue! Idag har det varit ganska chillidill dag faktiskt, började halv 9 och då kollade vi på en halv bra film som var lagom att somna till. Sen hade vi mentorstid och då gjorde jag bort mig helt så lärarna fick något att skratta åt PINSAMT! riktig jag alltså. sen var det lunch sen till salongen för att ha style advicing gick kanon sen på möte. fyfan vad trött jag är på möten alltså. Låt mig va! förfan. Men det gick ganska bra de också faktiskt. Sedan kom jag hem runt fem och då planerade vi handlingen och sen följde jag med pappa och handla foood! Sen lagade jag mat och åt sen somnade jag till tv:n och nu har jag vaknat och S är på g till mig myspysigt! Godnatt allihopa hoppas att ni drömmer om något riktigt kul/ spännande inatt puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0