29 Januari (helt oviktigt)

Hejsan allt bra med er? Själv är jag lite seg och små deppig fråga mig inte varför.. Söndagar brukar vara så. har ni haft en bra helg annars? Jag har väl inte gjort så jätte mycket i helgen..

I Fredags
Var jag ut med en vän och träffade en massa sköna människor jag måste ändå säga att det blev en lyckad kväll, sedan åkte jag hem med S de var super mysig!


Lördag
Vaknade upp hos S låg och myste med honom ett tag sedan ringde min pappa och frågade ifall han skulle hämta mig För hans mamma fyllde år så vi åkte och firade lilla farmor. och där var mina små kusiner som är helt galna i mig de bråkar om vem som ska sitta i mitt knä. en perfekt bakis dag.. eller?! nej men dom är så himla söta. sen åkte jag o pappa och handlade mat sen fick han och sara laga den får jag var så bakis trött och illa mående. sen blev det bara film och mys framför tvn.

Söndag
vakande typ nyss tänkte åka och träna så att det känns lite bättre iaf men jag vet inte ifall jag ska träna på gymmet eller om jag ska testa på jumpan?.. beslutångest som vanligt! jobbigt de där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0