22 Januari

Hejsan! mitt namn är Sofi och jag tänkte sätta igång med mitt bloggande jag känner att jag har för mycket inom mig som bara vill komma ut så det kan vara perfekt att skriva en blogg då tänkte jag plus att de kan vara ett roligt minne att ha en blogg man kan ju kolla tillbaka hur det var då och hur det är nu förhoppningsvis så blir man bara lyckligare! aja nog om det här.

Idag är det söndag och jag har inte gjort så mycket faktiskt. Jag vaknade och hade så sjukt tåkigt så jag började att plugga vilket jag inte har gjort på hur länge som helst! Men de måste ju också göras. Sedan ringde Rickard mig och frågade om jag ville ut och åka runt med dom i olika affärer och de ville jag så jag fixade mig och sedan kom jag hem och då hade pappa precis varit och hämtat max åt mig, as gott! Sen har jag bara kollat på television.
Aja ha de bra och akta era ryggar man vet aldrig vad som finns där bakom! Pussen


me, myself and I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0